besöksräknare

fredag 30 juli 2010

hejpådej:)

jag å felicia sov i tältet i natt också :)! filip ville också sova i tältet så, ja då pumpa ja upp luftmadrassen och sånt .. xD vi somnade vid 1 tror jag ? :P men vi vakna halv 8 av åskvädret D: de åskade som in i....(a) bomben .. ;ooo så vi sprang in i huset och just när vi kom in började de att spö regna och åska.. då gick ja upp och la mej i min säng, då sov jag dära till ungefär 10 nånting :)
och efter de så for vi och handla, hela dagen typ ;o tråkigt blev de..>.< :)
felicia irene stefan och filip ska äta hos felicias å filips farbror ikväll , så då ska vi fara å äta på max :p vi ska inte sova i tält i natt ;) för vi orkar inte hålla på å springa in på morgonen, hojja x)
trevligt uppvaknande.. ehm, verkligen, eller så inte alls;D

blablablablablablabla.jpg

vårat tält ser inte ut sådär exakt x) men jag är inte så bra på å måla.. D: x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar